1397-12-12 12:38
755
0
61623
در مراسم تجلیل از دست‎اندرکاران نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مطرح شد؛

امت محوری مهندسی امام راحل برای استمرار و پیروزی انقلاب اسلامی بود/ برنامه‎های چله انقلاب تا ۲۲ بهمن سال ۹۸ تداوم یابد

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مهندسی امام راحل برای استمرار ماندگاری و بقای نظام «امت محوری» بود که موجب شد، رهبری 40 سال عزت را معامله نکند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ مراسم تجلیل از دست‎اندرکاران و همکاران نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  گلستان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ظهر امروز در گرگان برگزارشد.

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در این همایش با بیان اینکه دشمن را در 22 بهمن ناامید کردیم، گفت: کار بزرگی که انجام شد مرهون خون شهدا، امام راحل و درایت مقام معظم رهبری و بصرت مردم بود.

وی با بیان اینکه شاخصه نگاه و سیره و مهندسی  امام راحل «امت محوری» و این در نگاه مقام معظم رهبری هم جاری است، افزود: در دنیا بسیاری از کشورها انقلاب مردمی داشتند اما آن را محور تداوم قرار ندادند و با مشکلات فراوانی مانند فرانسه روبه رو شدند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: امام راحل با این نگاه انقلاب کرد و سپس بسیج مردمی تشکیل داد تا امت محوری معنا پیدا کندو این نگاه باعث  استمرار ماندگاری و بقای نظام شد .

ولی نژاد بیان کرد: برگزاری بیش از 35 دوره انتخابات، اداره جنگ تحمیلی با همراهی همه مردم  نمونه ای از این نگاه است .

وی با بیان اینکه 40 در منابع دین ما  مهم عنوان شده است، افزود: تا چهل یک  اهمیت دارد و بعد از چهل و آغاز دیگر هم بسیار مهم است که راه برای حکومت انقلاب طولانی است.

ولی نژاد با تاکید بر مقام معظم رهبری هوشیار انقلاب 40 سال عزت را معامله نکرد،اذعان کرد: امروزمقام معظم رهبری و سر بازان ولایت در جهان حرف برای گفتن دارند حرفشان در جهان و در منطقه خریدار دار دارد و این نعمت بزرگ خداوندو آثار انقلاب اسلامی است.

01 13

اجرای برنامه های سال 98 با محوریت چهل سالگی انقلاب

حجت الاسلام فتحی رئیس شورای هماهنگی گنبد کاووس در ادامه اظهار کرد: ملتی که همه پای کار و ارزش های خود با همه توطئه ها بایستد چهل سالگی خود را با اقتدار می گذراند .

وی افزود: در 22 بهمن جلوه انقلابی گری ولایت مداری مردم به رخ جهانیان کشیده شد و باید به این مردم دست مریزاد گفت که با همه فشارها  و کمبودها مردم پای ارزش های خود هسند و این در دنیا کم نظیر است.

فتحی بیان کرد: در شهرستان گنبد کاووس  ویزیت های رایگاه در روستاها  بوسیله خانه های بهداشت انجام شد .

وی تاکیدکرد: برنامه های سال 98 این نهاد را نیز با محوریت چهل سالگی انقلاب و ورود به دهه پنج انقلاب دنبال خواهیم کرد.

فتحی با تشکر از انعکاس خوب برنامه ها در استان بویژه گنبد کاووس، اذعان کرد: رسانه ها بدور از کشمکش های سیاسی به انعکاس اخبار چله انقلاب پرداختند. رسانه های انقلابی به موقع  حضوردارندو عمل می کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.